7i-model

Transformeren naar een netwerkorganisatie

Het 7i-model kijkt naar 7 kritische aspecten van een organisatie om te transformeren naar een succesvolle netwerkorganisatie in een digitale tijdperk. Oftewel hoe digitaal te transformeren.

Boeken over digitale transformatie

Het 7i-netwerkmodel in vogelvlucht

Het 7i-netwerkmodel (geïnspireerd door het 7S-model van McKinsey) kijkt naar zeven kritische aspecten van een organisatie om een succesvolle netwerkorganisatie te zijn, nl.: identity, internal stage, insights & knowledge, innovation, inspiring network, interaction en instruments. Uiteraard gaat het daarbij niet alleen om de individuele aspecten maar ook om de samenhang tussen deze aspecten en de omgeving.

  1. Identiteit
  2. Inzichten
  3. Interactie
  4. Inspirerend netwerk
  5. Innovatie
  6. Instrumenten
  7. Interne organisatie

Het 7i-model toegepast

Upstream heeft het 7i-model o.a. toegepast in projecten bij de volgende klanten:

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (98)
Contact