Waarmee helpt Upstream?

Upstream helpt organisaties bij digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact

Upstream helpt met de transformatie naar een organisatie waar de klant 100% centraal staat, waar medewerkers met digitale vaardigheden het verschil maken met hun focus op extreme klantgerichtheid en waar digitaal de norm is. Onze consultants zijn digitaal vaardig, kennisgedreven, mensgericht en slagvaardig.

Upstream is zowel een strategisch als pragmatisch adviesbureau. Met ons advies en onze dienstverlening inspireren, adviseren en realiseren wij zowel digitalisering als digitale transformatie. Via het platform Upstream Next* wordt onderling kennis gedeeld, constant geleerd en stellen klanten vragen aan hun vaste contactpersoon.

Communities

Upstream helpt met het ontwikkelen van communities voor klanten, medewerkers, leden en/of mensen met een gemeenschappelijke interesse, (leer-)doel of specialisatie.

Lees verder…

Training Webcare

Met persoonlijke, inlevende, probleemoplossende en klantgerichte conversaties helpt webcare de brug te slaan tussen menselijk en digitaal contact. Upstream helpt […]

Lees verder…

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1407)
Contact