Over Upstream

In 2005 heeft Marco Derksen de basis gelegd voor het huidige Upstream, een strategisch adviesbureau dat op basis van actuele marktkennis en ervaring zich richt op het inspireren van organisaties, het geven van digitaal strategisch advies en het ondersteunen bij de implementatie van digitale transformatie en social service.

Op basis van actuele marktkennis en ervaring die wij hebben opgedaan in verschillende projecten maken wij een toekomstvaste digitale strategie, geven wij advies over de stappen in de digitale strategie en begeleiden wij organisaties bij de digitale transformatie en de implementatie van de digitale strategie via onder andere social media inzet, social media monitoring, webcare, social media analyse en (digitaal) klantcontact in het digitale tijdperk.

Team Upstream

Vanuit Upstream werken wij in teamverband. Voordelen hiervan zijn dat (kleine) teams met professionals betere besluiten nemen, creatiever & innovatiever zijn, elkaar stimuleren, elkaars werk controleren en beter kunnen omgaan met complexiteit. Vanuit literatuur wordt dat ook aangegeven als een goede werkwijze (bron: Deloitte Global Human Capital Trends 2016).

‘Connected’

Upstream is een ‘connected company‘. Vanuit Upstream werken Marco Derksen en partners Ewout Wolff en Arne Keuning samen met zelfstandige internetprofessionals (‘Team Upstream‘) en bijv. organisaties als Coosto aan opdrachten voor onze klanten.

Team Upstream
Antina van der Veen
Lees meer >
Arne Keuning
Lees meer >
Ewout Wolff
Lees meer >
Marrigt van der Valk
Lees meer >
Marco Derksen
Lees meer >
Peter Minkjan
Lees meer >
Xander Sterkenburg
Lees meer >
Lobke Heisen
Lees meer >
Corinne Keijzer
Lees meer >
Kyonne Leyser
Lees meer >
Bas Boerman
Lees meer >
Terug naar boven