Dienst

Digitale transformatie

Lees verder

Volgens ons betekent digitale transformatie:

“Het doorlopen van een verandering waarbij de mens 100% centraal staat, verbonden is met een waardevol netwerk, de juiste gedragingen en processen integreert en digitaal als norm beschouwt.”

Het is een continu proces, waarbij alle vier de pijlers voor succesvol digitaal transformeren een belangrijke rol vervullen.

Of je nu in een traditionele 1.0-organisatie werkzaam bent, in een 2.0 overgangsfase zit of al toewerkt richting radicale omslag en verandert richting een 3.0-organisatie: op ieder moment kun je de 4 MAST-pijlers van de Upstream-werkmethode inzetten. Mensen, Acties, Samenwerken, Technologie.

Onze professionals zijn gespecialiseerd in de diverse aspecten die richting en sturing kunnen geven aan digitale transformatie. Je kunt ons inschakelen voor: inspiratie over digitaal leiderschap, het aanleren van digitale vaardigheden/een leven lang leren, opzetten van interne digitale communities, advies over de het opzetten en implementeren van een digitale strategie, het selecteren van de meest geschikte technische oplossingen, het inbedden van datagedreven bedrijfsvoering en online klantcontact.

Ondersteuning op maat bij digitale transformatie

Digitale transformatie van jouw organisatie is maatwerk:

  • Inspiratiesessies over digitale transformatie.
    (in het onderwijs, in de zorg, in de telecom, in de reisbranche, bij de overheid,…)
  • Bedrijfsbezoeken en uitwisseling van kennis- en ervaringen.
  • Bepalen van visie en strategie via bijv. interviews, strategiesessies en workshops.
  • Schrijven van een adviesrapport en presenteren aan stakeholders.
  • Onderzoeken van (alternatieve) verdienmodellen en organisatievormen.
  • Beschrijven van gewenste (competentie-) profielen van medewerkers, die digitaal vaardig en 100% klantgericht zijn (HR en opleiding zijn succesfactoren bij digitale transformatie).
  • Ondersteuning bij implementatie door programma- en projectmanagement.
  • Inhoudelijke ondersteuning bij het digitaliseren (inzet middelen om de klant zo goed mogelijk in beeld te hebben, te contacten en te helpen).

Lees meer over digitale transformatie:

Meer diensten

Training Webcare

Met persoonlijke, inlevende, probleemoplossende en klantgerichte conversaties helpt webcare de brug te slaan tussen menselijk en digitaal contact. Upstream helpt […]

Lees verder…
Contact