Dienst

Digitaal klantcontact

Bekijk de laatste artikelen van Upstream

Klantcontact verandert snel door de toegenomen technologische mogelijkheden, smartphones en social media. Hoe organiseer je zowel persoonlijke als digitaal klantcontact?

Klantcontact via WhatsApp, Messenger en Chat

Klanten zoeken via WhatsApp, Facebook Messenger en andere digitale wegen contact met je organisatie. Hoe maak je de juiste keuze voor platform, voor het organiseren van digitaal klantcontact en hoe leidt je medewerkers op om op persoonlijke, inlevende, efficiënte en klantgerichte wijze te communiceren met klanten?

Human vs Digital?

In hoeverre is klantcontact te automatiseren, zonder de menselijke maat te verliezen? Kunnen chatbots complexe problemen van klanten analyseren en oplossen? Het antwoord is niet of-of, maar een goede combinatie van digitale mogelijkheden en goed opgeleide en enthousiaste medewerkers met passie voor product, dienstverlening en klant. Samen met medewerkers uit de gehele organisatie, met ondersteunende partners en andere klanten zorg je voor optimaal (digitaal) klantcontact.

Meer diensten

Webcare

Upstream helpt om klantgerichte effectieve webcare in uw organisatie te implementeren. Van bepalen strategie, inrichten monitoring, tone-of-voice tot begeleiding van […]

Lees verder…
Lees Dienst: Webcare
Contact