Laatste blogs (102)
Blog categorieëndoor Arne Keuning op 17 sep.
Wat is de stand van webcare anno 2018?
Wat is de stand van zaken anno 2018 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Voor […]
door Marco Derksen op 3 jul.
Toekomst van werk & onderwijs
Werknemers ‘moeten’ zich altijd blijven ontwikkelen zodat ze ook op de arbeidsmarkt van de toekomst een plek hebben. Een bundeling […]
door Barend Jungerius op 2 jul.
7 redenen waarom chatbots Customer Service overnemen
In de technologische revolutie waar wij ons in bevinden is na het web, mobile & apps een nieuw tijdperk aangebroken: […]
door Arne Keuning op 1 jul.
Service doe je samen
Op donderdag 29 november 2018 is het 5e Social Service Congres 2018 met als thema: ‘Service doe je samen’. Het […]
door Arne Keuning op 29 jun.
Talentontwikkeling vraagt lef van organisaties
Op dinsdag 26 juni 2018 vertelde Stephan Fellinger bij Media Villa Arnhem over talent, talentontwikkeling en hoe je als organisatie aantrekkelijk […]
door Arne Keuning op 22 jun.
FD Transformers: ‘Mens is ondergeschoven kindje bij digitale transformatie’
De tweede editie van FD Transformers is vandaag gepubliceerd door Het Financieele Dagblad en Vlerick Business School. Een onderzoek naar […]
door Amy Colsters op 5 jun.
Wat maakt een campagne succesvol?
Wat kan er meer platgetreden zijn dan campagnes? Je zou zeggen dat marketing en communicatieprofessionals er hun buik vol van […]
door Tanja Jans op 29 mei.
Checklist inrichting Newsroom
Bij veel gemeenten en andere overheidsorganisaties is het nu helemaal hot: het inrichten van een newsroom. Dat uit zich meestal […]
door Arne Keuning op 24 mei.
Kloteklanten 3.0: Klantvriendelijk in een hyperconnected wereld
Ruim 10 jaar na het verschijnen van zijn eerste boek ‘Kloteklanten‘, gaf Egbert Jan van Bel op dinsdag 22 mei […]