Tanja Jans is gespecialiseerd in online communicatiestrategie, inzet van social media in crisiscommunicatie en social media strategie in het algemeen. Voor Upstream verzorgt zij de training ‘Webcare in de praktijk‘.
Tanja heeft veel werkervaring op allerlei gebieden: internetcommunicatie, campagnestrategie, social media strategie, webcare, en de projectmanagement van websiteprojecten.
De laatste jaren richt ze zich vooral op het inrichten en opzetten van social teams binnen organisaties, en het opstellen van beleid en strategie voor zowel social als in de samenwerking met het webcare team.
Tanja werkte als online strateeg bij verschillende organisaties zoals Cordaid, ANWB, UWV, Gemeente HLTsamen, het Nationaal Crisis Centrum en een aantal ministeries zoals VWS, BZK en Buza.
Daarnaast is ze oprichter van de Social Media Club Den Haag en blogger bij Marketingfacts.nl. Met relativeringsvermogen en humor kan Tanja aansprekend en gepassioneerd vertellen over haar vakgebied.
Na het recentelijk herinrichten van het social team bij UWV en het daar opzetten van een newsroom werkt ze momenteel als Social Media Manager bij een aantal gemeenten (HLTsamen) Daar is ze verantwoordelijk voor het professionaliseren van de redactie en de samenwerking met webcare, het opstellen van een content- en kanalenstrategie en het inrichten van een newsroom.
Neem contact op met Tanja Jans
Vul onderstaand formulier in om een bericht te sturen naar Tanja Jans. Gegevens worden niet opgeslagen voor andere doeleinden.