Laatste blogs (1415)
Blog categorieën

door Wessel de Valk op 27 mei.
Burgerparticipatie gaat digitaal. Disruptie door lockdown
Over digitaal vergaderen en op afstand werken is al veel geschreven. Platformen als Zoom, Skype, Teams, Google Meet en dergelijke […]


door Arne Keuning op 5 mei.
Corona, de grootste digitale trainingscursus ooit
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]


door Arne Keuning op 21 apr.
De groei van online leren, webinars en wendbaar samenwerken
Door het corona virus en de corona maatregelen moeten we ons allemaal aanpassen aan de ‘nieuwe wekelijkheid’. Daardoor zijn in […]


door Arne Keuning op 14 dec.
Social Service: Warm (digitaal) contact
Met klinkende namen als Jim Stolze, bol.com en Rabobank loog het affiche van het Social Service Congres 2019 er niet […]


door Gastblogger op 27 nov.
Emoticons pakken de hoofdrol in communicatie
Emoji’s en emoticons. We gebruiken ze steeds meer in onze dagelijkse communicatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze […]


door Arne Keuning op 12 nov.
Begripvol en menselijk digitaal klantcontact
De ogenschijnlijke tegenstelling tussen het ‘menselijke’ en ‘digitale’ factor in klantcontact was de rode draad in de laatste 3 maanden. […]


door Amber Kesselaer op 3 okt.
Datagedreven werken; wat houdt dat in?
Wat hebben succesvolle organisaties zoals bol.com, Coolblue & Google met elkaar gemeen? Het antwoord is als volgt. Er worden géén […]


door Arne Keuning op 10 sep.
Handboek voor disruptie en het geheim van échte vernieuwing
Disruptie is iets ‘ongrijpbaars’. Veel organisaties krijgen er geen ‘grip’ op en worden ingehaald door organisaties die het wel ‘snappen’. […]


door Arne Keuning op 1 jul.
Van digitale transformatie naar revolutie
Onlangs verscheen voor de 3e keer het FD Transformers 2019 onderzoek naar digitale transformatie in Nederland uitgevoerd door de Vlerick […]