Laatste blogs (98)
Blog categorieën

door Arne Keuning op 1 aug.
Update lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs
Voor docenten in het Hoger Onderwijs hebben Coosto en Upstream de lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs ontwikkeld […]


door Arne Keuning op 8 jun.
Wat is de stand van webcare anno 2020?
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]


door Amy Colsters op 27 mei.
Burgerparticipatie gaat digitaal. Disruptie door lockdown
Over digitaal vergaderen en op afstand werken is al veel geschreven. Platformen als Zoom, Skype, Teams, Google Meet en dergelijke […]


door Arne Keuning op 5 mei.
Corona, de grootste digitale trainingscursus ooit
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]


door Arne Keuning op 21 apr.
De groei van online leren, webinars en wendbaar samenwerken
Door het corona virus en de corona maatregelen moeten we ons allemaal aanpassen aan de ‘nieuwe wekelijkheid’. Daardoor zijn in […]


door Arne Keuning op 14 dec.
Social Service: Warm (digitaal) contact
Met klinkende namen als Jim Stolze, bol.com en Rabobank loog het affiche van het Social Service Congres 2019 er niet […]


door Amy Colsters op 27 nov.
Emoticons pakken de hoofdrol in communicatie
Emoji’s en emoticons. We gebruiken ze steeds meer in onze dagelijkse communicatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze […]


door Arne Keuning op 12 nov.
Begripvol en menselijk digitaal klantcontact
De ogenschijnlijke tegenstelling tussen het ‘menselijke’ en ‘digitale’ factor in klantcontact was de rode draad in de laatste 3 maanden. […]


door Arne Keuning op 10 sep.
Handboek voor disruptie en het geheim van échte vernieuwing
Disruptie is iets ‘ongrijpbaars’. Veel organisaties krijgen er geen ‘grip’ op en worden ingehaald door organisaties die het wel ‘snappen’. […]