Laatste blogs (101)
Blog categorieëndoor Amy Colsters op 27 nov.
Emoticons pakken de hoofdrol in communicatie
Emoji’s en emoticons. We gebruiken ze steeds meer in onze dagelijkse communicatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze […]
door Arne Keuning op 12 nov.
Begripvol en menselijk digitaal klantcontact
De ogenschijnlijke tegenstelling tussen het ‘menselijke’ en ‘digitale’ factor in klantcontact was de rode draad in de laatste 3 maanden. […]
door Arne Keuning op 10 sep.
Handboek voor disruptie en het geheim van échte vernieuwing
Disruptie is iets ‘ongrijpbaars’. Veel organisaties krijgen er geen ‘grip’ op en worden ingehaald door organisaties die het wel ‘snappen’. […]
door Arne Keuning op 1 jul.
Van digitale transformatie naar revolutie
Onlangs verscheen voor de 3e keer het FD Transformers 2019 onderzoek naar digitale transformatie in Nederland uitgevoerd door de Vlerick […]
door Maaike Linders op 11 jun.
Helpt instant messaging bij menselijke verbinding?
De laatste tijd hoor je vaak hoe slecht mobiele telefoons voor je zijn. De aandachtsboog van mensen wordt steeds korter, […]
door Arne Keuning op 2 jun.
Communicatie op maat helpt bij betrokkenheid en participatie
Hoe kun je als gemeente inwoners bereiken en betrekken bij projecten in hun leefomgeving? Hoe bereik en betrek je ook […]
door Maaike Linders op 14 mei.
Is de toekomst van leren digitaal?
Is een digitale of analoge learning community effectiever? ‘Learning communities’ ofwel ‘leergemeenschappen’ zijn hip,in zowel het hoger onderwijs als het […]
door Maaike Linders op 22 mrt.
Door de platformen het bos niet meer zien
De wereld van online platforms is niet simpel. Bij het schrijven van mijn vorige blog over drie soorten online platforms […]
door Amy Colsters op 19 mrt.
Waarom webcare het visitekaartje is van je organisatie
Je organisatie valt of staat met goede webcaremedewerkers. Als zij op de juiste manier reageren, zorgt dat voor blijvende klanten. […]