Coosto Consultancy

Haal nog meer uit de social media monitoring & webcaretool Coosto

Consultants van Upstream zorgen met Coosto implementatie en advies ervoor dat de social media monitoring & webcaretool (en tegenwoordig ook publishingtool) optimaal wordt ingezet in organisaties voor het zoeken (monitoring), beantwoorden (engagement) en het inplannen en publiceren van berichten naar Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube en ook WhatsApp.

Coosto implementatie & Advies

Wij richten de tool voor uw organisatie in aan de hand van doelstellingen, maken effectieve zoekopdrachten, trainen uw medewerkers, zorgen dat u optimaal webcare kunt doen.

Tevens bieden wij advies voor het werkproces, tone of voice en antwoordstrategie. Ook helpen wij u met de juiste vertaling van data naar bruikbare informatie in de vorm van periodieke rapporten, dagelijkse knipselkranten en online realtime dashboards.

Verder bieden wij, als partner, ondersteuning aan uw medewerkers met het werken met de tool Coosto (zowel listen, engagement als publishing).

Coosto social media monitoring en webcareCoosto projecten & trainingen

Upstream heeft voor diverse organisaties een implementatie van Coosto gedaan en/of de medewerkers van deze organisaties getraind in het doen van social media monitoring, social media analyse, webcare en social media rapportages, bijv.:

  • TUI Nederland (inrichting zoekopdrachten en webcare voor Arke, Kras en andere merken)
  • Gemeente Amsterdam (pilot Meldingen Openbare Ruimte)
  • Diverse projecten voor verschillende Coosto-klanten m.b.t. inrichting, zoekopdrachten, dashboards, training Tone of Voice, training webcare en inrichting proces webcare.

Kunnen wij u helpen met Coosto?

Upstream hoort graag waarmee wij uw organisatie kunt helpen. Wij helpen o.a. met:

  • advies over doelstelling en juiste implementatie van Coosto voor:
    • het persoonlijk en effectief doen van webcare
    • het inzichtelijk maken van prestaties van uw en concurrerende organisaties
    • het rapporteren van productiviteit en effectiviteit van uw social media en webcare inspanningen
  • het onderhouden en verbeteren van zoekopdrachten
  • het verzorgen van (periodiek) rapportages en performance scans
  • het koppelen van social media data uit Coosto aan systemen zoals CRM, WFM en Contactcenterapplicaties (via API).
  • het koppelen van contactmomenten op social media aan NPS- en klanttevredenheidsmetingen (via API)
  • het koppelen van uw eigen klantforum of fora als klachtkompas.nl, Tros Radar, e.a. fora aan Coosto
  • het koppelen van Whatsapp aan Coosto (incl. tips over werkproces, tone of voice en rapportage)
  • elke andere vraag die u of uw medewerkers over inzet en gebruik van Coosto hebben.

Neem contact op met Coosto Consultant Arne Keuning voor de mogelijkheden en oplossingen die Upstream biedt als Coosto (service) partner.

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (114)
Contact