Twitter verovert klantenservice ondernemingen

door Arne Keuning op

Twitter verovert klantenservice ondernemingen

Het Financieel Dagblad heeft op 27 april 2015, mede naar aanleiding van de bevindingen uit het onderzoek onderzoek Stand van Webcare 2015, een artikel gepubliceerd over het belang van Twitter als klantenservice.
Stand van Webcare 2015 Upstream genoemd in artikel Financieel Dagblad

Het Centraal Bureau voor de Statistiek ontdekte het al: Nederlandse bedrijven lopen binnen de Europese Unie voorop in het gebruik van Twitter. Liefst 27% van de ondernemingen gebruikt het medium en dat aantal is stijgende. Adviesbureau Upstream publiceerde afgelopen week het onderzoek De Stand van Webcare anno 2015 — oftwel klantenservice op internet. Hierin wordt een hoofdrol toegedicht aan het medium. Twitter raakt bij steeds meer bedrijven verankerd in de online communicatie. De openingstijden worden verruimd, de tijd dat er antwoord gegeven wordt korter en de inhoud is breder: van klachten- en reputatiemanagement naar marketing- en verkoopactiviteiten.

Lees het gehele artikel Twitter klantenservice door Rutger Belem op FD.nl

1 reactie

Erg goede ontwikkeling dit. Klanten kunnen dan makkelijk en overal contact houden. Zo nodig kunnen bedrijven dan snel inspringen en tot goede oplossingen komen.

Beantwoord

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Arne Keuning is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (108)
Contact