Social Service Congres 2015 op 3 december 2015

door Arne Keuning op

Social Service Congres 2015 op 3 december 2015

Op donderdag 3 december 2015 is voor de 2e keer het Social Service Congres. Afgelopen jaar werd het congres goed gewaardeerd door de bezoekers en ook dit jaar organiseren wij, samen met BBP Media, weer een interessant en inhoudelijk programma.

Organisaties ontdekken meer en meer de mogelijkheden van social media in klantenservice. Het begon met klachtenmanagement: luisteren naar klanten om klachten zo snel en goed mogelijk te verwerken. Vragen om advies via social media vormt de volgende stap. Nog een stap verder is social selling: commerciële kansen oppakken.

Social Service anno 2015: Maak het vooral persoonlijk

De klant van nu vraagt overall om meerwaarde: snelle feedback, handige tips die het gebruik van een product of dienst verbeteren en vooral persoonlijke, op maat gesneden social service. Hoe biedt u die meerwaarde?

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Arne Keuning is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (108)
Contact