Arne Keuning - Adviseur - Upstream Arne Keuning Product Owner Digitaal & Digitale Dienstverlening

Duik in de wereld van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid met onze boekentips! Leer de geheimen van ‘Customer Delight‘ en ‘Klantgericht leiderschap‘. Ontdek hoe je verwachtingen van klanten overtreft en van klanten fans maakt. Leer klantreizen inrichten, klantcontact te organiseren en menselijk klantcontact te combineren met digitale interacties voor een beleving met hoge klanttevredenheid. Bekijk onze boekentips, en zet de stap naar excellente klantgerichtheid!

Boeken over Klantgerichtheid

Klantgericht verbeteren is essentieel voor het creëren van een klantgerichte cultuur en het optimaliseren van klantbeleving. Deze top 25 boeken voor klantbeleving en klantgerichtheid bieden inzichten en strategieën om dit te realiseren. Leer hoe je de klant centraal stelt en je bedrijf transformeert in een klantgerichte organisatie. Want superfijne klanten, wie wil dat nu niet?

Cover van boek de ruwe diamant van auteur Steven van Belleghem Boekentip: De ruwe diamant

Steven van Belleghem is een enthousiaste ambassadeur en topspreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. In zijn nieuwe boek ‘De ruwe diamant‘ deelt hij meer dan 100 concrete tips om een sterke klantcultuur op te bouwen. Naast zijn leesboek biedt hij ook een werkboek waarmee zowel leiders als de medewerkers van een organisatie samen kunnen bouwen aan het verbeteren van een klantgerichte cultuur. Lees ook de boekbespreking van Marco Derksen. Bekijk het boek & werkboek

Boeken over Klanttevredenheid

Ontdek boeken over klanttevredenheid. Ze zijn voor iedereen die streeft naar excellente klantrelaties. Leer van verschillende experts en organisaties. Het gaat om meer dan goede service. Overstijg klantverwachtingen en bereik Customer Delight. Hierbij wordt de klant een enthousiaste ambassadeur en fan van je dienst of product. Deze boeken over klanttevredenheid helpen je om de klantbeleving centraal te stellen. Ze bieden inzichten om van klanten loyale en tevreden klanten te maken. Met de juiste kennis maak je van klanttevredenheid een succesverhaal. Leer, inspireer en maak het verschil in de klantcontact en klantenservice.

Boek superfijne klanten van Jos Burgers - ManagementboekBoekentip: Superfijne klanten

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken. In zijn nieuwste boek ‘Superfijne klanten‘ legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Lees het nieuwe boek ‘Superfijne klanten’ van Jos Burgers, auteur van boeken over onderwerpen die betrekking hebben op klanten.

Topservice en de zin én onzin van klanttevredenheid

Jean-Pierre Thomassen, expert in klantgerichtheid en auteur van o.a. ‘TopService voor veeleisende klanten‘, belicht in ‘Klanttevredenheid, de zin en onzin‘ hoe tevredenheidsonderzoek effectief inzetbaar is met positieve Return on Investment. Bekijk dit boek en verdiep je in klanttevredenheid

Boeken over klantbeleving en customer journey

Ontdek boeken over klantbeleving. Ze onthullen hoe de klantreis centraal staat in succes met ‘Klant is koning‘ als mantra. Leer hoe door goede klantbeleving je loyale klanten maakt. Duik in customer journeys (CX) en krijg inzicht in ‘touch points’, ‘moments of truth‘ en de ‘peak-end rule‘. Deze boeken over klantbeleving zijn je gids naar een sterkere klantrelatie. Leer over klantbeleving, pas het toe en zie je klanttevredenheid groeien.

Gouden regels klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid is de manier waarop we onze klantgerichtheid laten zien en overbrengen. Echter kun je héél klantvriendelijk zijn, maar daarom nog niet klantgericht… Wat is klantvriendelijkheid en wat zijn de gouden regels voor en stappen naar klantvriendelijkheid? Bekijk de boeken over klantvriendelijkheid.

Boeken over excellente klantenservice en klantgerichtheid

Duik in boeken over excellente klantenservice, 5 star business, six star service en de 9+ organisatie. Ontdek hoe je van klanten fans maakt met service die verwachtingen overtreft met simpele, doeltreffende wegen naar memorabele klantbelevingen. Het gaat om persoonlijke, op maat gemaakte service aan klanten die een onvergetelijke indruk achterlaat. Zo maak je van superfijne klanten ook fans!

Betekenis van klantgerichtheid

De betekenis van klantgerichtheid wordt vaak niet gezien. Toch is het belang van klantgerichtheid groter dan van het veelgenoemde klantvriendelijkheid. Lees boeken over klantgericht leiderschap en het bouwen en verbeteren van de klantgerichte cultuur in jouw organisatie.

Klantgericht verbeteren?

Deze boeken inspireren je om die extra stap te zetten, je klantenservice en klantcontact naar een hoger niveau te tillen en een klantgerichte organisatie te worden. Verrijk je kennis, neem actie en verover de harten van je klanten met excellente en goed beoordeelde klantenservice. Hoe kun jij klantgericht verbeteren?

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid verbeteren

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid zijn essentieel voor het verbeteren van de klantbeleving en klanttevredenheid. Deze managementboeken over klantgerichtheid en klantvriendelijkheid bieden waardevolle inzichten en praktische tips om organisaties te helpen bij het ontwikkelen van een klantgerichte en klantvriendelijke benadering.

Hoe kun jij je klantgerichtheid en je klantvriendelijkheid verbeteren? Hoe kun je klantgericht verbeteren? Laat je inspireren met deze boekentips.

Op Managementboek.nl kun je nog veel meer interessante boeken over klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving, dienstverlening en klantcommunicatie vinden om je topservice aan superfijne klanten te verbeteren.

Bekijk ook meer over onze kennis en diensten rond digitaal klantcontact.

Kijk ook op congresagenda.nl voor actuele webinars, evenementen, congressen en presentaties over o.a. klantcontact, klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en meer interessante onderwerpen.

Contact