Duik in de wereld van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid met onze boekentips! Leer de geheimen van ‘Customer Delight‘ en ‘Klantgericht leiderschap‘. Ontdek hoe je verwachtingen van klanten overtreft en van klanten fans maakt. Leer klantreizen inrichten en menselijk klantcontact combineren met digitale interacties voor een beleving met hoge klanttevredenheid. Bekijk onze boekentips, en zet de stap naar excellente klantgerichtheid!
Boeken over Klantgerichtheid
De betekenis van klantgerichtheid wordt vaak niet gezien. Toch is het belang van klantgerichtheid groter dan van het veelgenoemde klantvriendelijkheid. Lees boeken over klantgericht leiderschap en het bouwen en verbeteren van de klantgerichte cultuur in jouw organisatie.
Boekentip: De ruwe diamant
Steven van Belleghem is een enthousiaste ambassadeur en topspreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. In zijn nieuwe boek ‘De ruwe diamant‘ deelt hij meer dan 100 concrete tips om een sterke klantcultuur op te bouwen. Naast zijn leesboek biedt hij ook een werkboek waarmee zowel leiders als de medewerkers van een organisatie samen kunnen bouwen aan het verbeteren van een klantgerichte cultuur. Lees ook de boekbespreking van Marco Derksen. Bekijk het boek & werkboek
Boeken over Klanttevredenheid
Ontdek boeken over klanttevredenheid. Ze zijn voor iedereen die streeft naar excellente klantrelaties. Leer van verschillende experts en organisaties. Het gaat om meer dan goede service. Overstijg klantverwachtingen en bereik Customer Delight. Hierbij wordt de klant een enthousiaste ambassadeur en fan van je dienst of product. Deze boeken over klanttevredenheid helpen je om de klantbeleving centraal te stellen. Ze bieden inzichten om van klanten loyale en tevreden klanten te maken. Met de juiste kennis maak je van klanttevredenheid een succesverhaal. Leer, inspireer en maak het verschil in de klantcontact en klantenservice.
De zin én onzin van klanttevredenheid
Jean-Pierre Thomassen, expert in klantgerichtheid, belicht in ‘Klanttevredenheid, de zin en onzin‘ hoe tevredenheidsonderzoek effectief inzetbaar is met positieve Return on Investment. Bekijk dit boek en verdiep je in klanttevredenheid
Boeken over Klantbeleving
Ontdek boeken over klantbeleving. Ze onthullen hoe de klantreis centraal staat in succes met ‘Klant is koning‘ als mantra. Leer hoe door goede klantbeleving je loyale klanten maakt. Duik in customer journeys (CX) en krijg inzicht in ‘touch points’, ‘moments of truth‘ en de ‘peak-end rule‘. Deze boeken over klantbeleving zijn je gids naar een sterkere klantrelatie. Leer over klantbeleving, pas het toe en zie je klanttevredenheid groeien.
Boeken over Klantvriendelijkheid
Klantvriendelijkheid is de manier waarop we onze klantgerichtheid laten zien en overbrengen. Echter kun je héél klantvriendelijk zijn, maar daarom nog niet klantgericht… Wat is klantvriendelijkheid en wat zijn de gouden regels voor en stappen naar klantvriendelijkheid? Bekijk de boeken over klantvriendelijkheid.
Boeken over excellente Klantenservice
Duik in boeken over excellente klantenservice en de 9+ organisatie. Ontdek hoe je van klanten fans maakt met service die verwachtingen overtreft met simpele, doeltreffende wegen naar memorabele klantbelevingen. Het gaat om persoonlijke, op maat gemaakte service aan klanten die een onvergetelijke indruk achterlaat. Deze boeken inspireren je om die extra stap te zetten, je klantenservice en klantcontact naar een hoger niveau te tillen en een klantgerichte organisatie te worden. Verrijk je kennis, neem actie en verover de harten van je klanten met excellente en goed beoordeelde klantenservice.
Meer managementboeken over het verbeteren van klantcontact, dienstverlening en klantenservice
Op Managementboek.nl kun je nog veel meer interessante boeken over klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving, dienstverlening en klantcommunicatie vinden om je service aan klanten te verbeteren. Laat je inspireren met deze boekentips.
Bekijk ook meer over onze kennis en diensten rond digitaal klantcontact.
Kijk ook op congresagenda.nl voor actuele webinars, evenementen, congressen en presentaties over o.a. klantcontact, klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en meer interessante onderwerpen.