Stand van webcare 2015 in aantocht
Update: De Stand van Webcare 2015 is op 20 april 2015 gepubliceerd. Lees de blog over het onderzoeksrapport
Doordat het gros van de Nederlandse bevolking tegenwoordig via social media communiceert, kunnen bedrijven en organisaties als Telstar niet meer om social media heen.
Webcare is voor organisaties een must, maar ook kans om sociale netwerken en andere bronnen te gaan monitoren en er structurele manier te vinden om online service te verlenen, opgedane inzichten over producten, diensten en processen intern terug te koppelen en daarmee aan webcare te gaan doen. En de “Witte Leeuwen” uit Velsen-Zuid doen dit met verve!
Webcare in Nederland in kaart gebracht
Upstream brengt op 20 april 2015 de nieuwe Stand van Webcare uit, met daarin de update naar de nieuwe stand van webcare in 2015 bij organisaties in Nederland.
In 2013 onderzocht Upstream de Stand van Webcare ook al. Meer dan 150 profit en non-profit organisaties is gevraagd naar hun prestaties op het gebied van webcare. Is webcare nog vanzelfsprekender en het digitale klantcontact nog beter geworden?
Meedoen kon tot en met 26 maart 2015. De presentatie van het onderzoek is op 20 april 2015.
In 2013 deden ook al meer dan 100 organisaties mee, waaronder Vodafone en KLM.