Case

Innovatielab NBTC

Lees verder

Op initiatief van het NBTC werd in samenwerking met HSMAI Nederland en de NHTV in september 2010 het ‘Innovatielab’ opgezet om mensen in de reisbranche voor te bereiden op Travel 3.0. Uitgangspunt van het NBTC innovatielab was: ‘Hoe kan de gastvrijheidindustrie nieuwe media inzetten om de (inter)nationale toerist te bereiken?’

Het doel van dit initiatief was om bij te dragen aan een vergroting van de kennis over nieuwe media in de sector. Het project dat tot 2012 duurde werd medegefinancierd door het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.

Inspiratiesessies en congres Travel 3.0

Upstream heeft in dit project NBTC ondersteunt bij het verzorgen van inspiratiesessies en de organisatie van het Travel 3.0 congres.

Video door punkmedia on Vimeo.

Samenwerking kennisplatform TravelNext

In het voorjaar van 2012 zijn NBTC en Upstream een samenwerking aangegaan bij het opzetten van TravelNext. TravelNext is hét interactieve kennisplatform voor en door de (online) marketeer in de reis- en gastvrijheidbranche.

Over NBTC

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk ‘Holland’ zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Meer cases

Bekijk alle cases (15)
Contact