Social Media strategie TUI Nederland

In de zomer van 2011 heeft Upstream haar visie gepresenteerd op het veranderende digitale medialandschap en de kansen en uitdagingen die dit biedt voor (reis)organisaties.

Op basis van deze presentatie heeft TUI Nederland Upstream gevraagd de social media strategie uit te werken en ondersteuning te verlenen bij de implementatie van de strategie.

Met 1,4 miljoen vakantiegangers en een omzet van € 1,5 miljard in 2011 is TUI Nederland marktleider in de Nederlandse reisbranche. TUI Nederland voert de reismerken Arke, Holland International, KRAS, ROBINSON, KidsWorldClub, Sunrise, Goed Idee Reizen en Lastminute.nl. Daarnaast heeft TUI Nederland haar eigen luchtvaartmaatschappij ArkeFly.

www.tui.nl

Plaats een bericht

Wij hebben hier aan meegewerkt:

Net als TUI ook met ons op reis naar de toekomst?

Neem dan contact op met Arne Keuning of bel Arne op 06-47782459

Gerelateerde kennisplatformen:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date!

Terug naar boven