Danny Oosterveer is een all-round digital marketeer met een passie voor data. Dat brengt hij in de praktijk door andere bedrijven te helpen met de inzet van digital marketing, in het bijzonder met social media, contentmarketing en analytics. Bovendien vertelt Danny in woorden als auteur en spreker, blogger regelmatig over datagedreven en datagedreven onderwerpen.

Danny combineert graag techniek met het creatieve. Hij viel dan ook met zijn neus in de boter als growth marketeer bij Marketingfacts, waar hij zich o.a. bezighield met de doorontwikkeling van het platform en hij actief was als hoofdredacteur van het Marketingfacts Jaarboek. Hierna hield Danny zich o.a. bezig met lesprogramma-ontwikkeling bij Saxion en is hij database marketeer (ook wel ‘databeest’ genoemd) bij Burgers’ Zoo.

Als growth marketeer bij Marketingfacts Danny zag hij dagelijks hoeveel er geschreven wordt over (big) data, en tegelijkertijd dat data zo beperkt een eendimensionaal wordt toegepast in de praktijk door marketeers, communicatie-specialisten en ondernemers, en zo niet nog minder door studenten in het hoger beroepsonderwijs. Om daar verandering in de brengen schreef hij het ‘boek Digital Analytics’, over het toepassen van datagedreven marketing.

In maart 2018 sprak Danny Oosterveer op The Social Conference 2018 over (de kern van ) Digital Analytics en wat je als marketeer met data en analytics kunt. Ook op Media Villa Arnhem heeft hij zijn kennis gedeeld over (big) data, data analytics en hoe je de kracht van data-bedreven marketing kunt benutten. Voor klanten van Upstream helpt hij met presentaties, workshops en de daadwerkelijke inrichting van (marketing- en web-) analytics en data.

 

Neem contact op

Vul onderstaand formulier in om een bericht te sturen naar Danny Oosterveer. Gegevens worden niet opgeslagen voor andere doeleinden.

Danny Oosterveer - Data-Bedreven Digital Marketeer

Laatste blogs van Danny

Bekijk alle blogs (1400)
Contact