Zappos.com


Boekreview: Designed for Digital
Digitale Transformatie solliciteert naast COVID-19 misschien wel naar een van de meest besproken onderwerpen in het bedrijfsleven. Er zijn zoveel […]
Digitale Transformatie solliciteert naast COVID-19 misschien wel naar een van de meest besproken onderwerpen in het bedrijfsleven. Er zijn zoveel […]
De afgelopen maanden zijn veel organisaties druk bezig geweest met (digitale) verandering, zo ook gemeenten. Het vereiste flexibiliteit van organisaties […]
De meme “Who led the digital transformation of your company?’’ met als antwoord ‘’COVID-19’’ heb je ongetwijfeld meerdere malen voorbij […]
1 reactie
[…] Zappos.com is zo’n nieuwkomer waarbij service op de eerste plaats staat. Dat uit zich niet alleen in een 365 day return policy, free shipping both ways en uitstekende bereikbaarheid via verschillende kanalen. Het zijn ook de verhalen die door zowel klanten als niet klanten worden doorverteld zoals het verhaal van de callcenter-medewerker van Zappos.com die een beller ’s nachts hielp een pizza te bestellen, de bijzondere klantervaring van Zaz Lamarr, de 1,6 miljoen dollar verlies door een fout op de eigen website of het feit dat Zappos.com een ontslagvergoeding uitkeert aan medewerkers die vrijwillig opstappen bij het bedrijf. […]