Blog:

Weekend!

door Marco Derksen op

Weekend!

Nog een paar regels schrijven en dan sluit ik de week definitief af. Opnieuw een drukke week met voor mij een aantal belangrijke ontwikkelingen op zakelijk gebied. Allereerst is begin deze week bekend geworden dat ik ben voorgedragen als nieuwe voorzitter van het IAB. Op 20 februari zullen de leden tijdens de Algemene Ledenvergadering definitief beslissen. Het persbericht en de publicatie op de voorpagina van de Adformatie resulteerde in een lawine aan reacties, emails en telefoontjes. Iedereen nogmaals dank daarvoor! Op woensdag ben ik officieel gestart aan de Hogeschool Arnhem & Nijmegen. Samen met een aantal vakdocenten en bestuurders zullen we het komende half jaar werken aan een update van het curriculum voor de studies communicatie en commerciele economie. De kans is groot dat ik na de zomer ook start met het geven van college's. En ondanks het feit dat ik deze week erg druk was met verplichtingen bij klanten, hebben we ook bij Marketingfacts niet stilgezeten.

De begroting voor het Marketingfacts Jaarboek 2007 is definitief rond en deze week is een start gemaakt om er voor te zorgen dat we medio zomer met het boekje op de markt te komen. Bart Nagel is opnieuw de auteur en Maritza Fellinger zal dit jaar de coordinatie op zich nemen.

Ook zo goed als rond is Marketingfacts TV (eindelijk!). Arash Rahmani is de drijvende kracht achter het platform en voor het eerste jaar hebben we KPN als sponsor die samen met Noterik zorg dragen voor de hosting en techniek. Volgende week starten we met beta-testen en snel daarna gaan we live met het platform waar iedereen zijn of haar marketing-gerelateerde videomateriaal kan uploaden.

Voor de oplettende bezoeker van Marketingfacts is sinds vandaag duidelijk dat ook Marketingfacts Jobs zo goed als live is. Vanaf de komende maand start Marketingfacts een eigen werving & selectiebureau. We zullen ons daarbij richten op professionals op het gebied van interactieve marketing en nieuwe media. De eerste intakegesprekken zijn al gepland en binnenkort zullen we ook aan de slag gaan voor opdrachtgevers. Bertine Dragtsma zal in ieder geval de kar gaan trekken. Bertine heeft als psycholoog en consultant ervaring in recruitment en HRM. Zij werkte als P&O-adviseur in de telecom en als organisatieconsultant bij een adviesbureau voor ICT. Ze specialiseerde zich in mediation en heeft vanaf 1997 een eigen bureau voor HRM.

Er lopen nog veel meer spinoffs van marketingfacts op de achtergrond en ook daar zullen we de komende weken meer van gaan horen. Erg spannend allemaal en ik ben benieuwd waar we gaan uitkomen. Het is inmiddels wel duidelijk dat Marketingfacts aan het uitgroeien is tot een cross-mediale uitgeverij met diverse commerci

3 reacties

Oh, en op die foto, dat zijn mijn nieuwe blackberries die ik dit weekend ga testen. Ik denk dat ik de linker zelf houd en die Blackberry Pearl doorschuif naar mijn vriendin. Alhoewel prachtig vormgegeven en die trackbal is geniaal, vind ik het toch meer een vrouwending.

Beantwoord

Profielfoto
Roy op schreef:

Ik weet niet, ik word niet zo warm van die blackberry’s. Ik ben heel erg tevreden over mijn palm treo 750.

Beantwoord

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1262)
Contact