We-think: the power of mass creativity


Boekreview: Designed for Digital
Digitale Transformatie solliciteert naast COVID-19 misschien wel naar een van de meest besproken onderwerpen in het bedrijfsleven. Er zijn zoveel […]
We-think: the power of mass creativity
Digitale Transformatie solliciteert naast COVID-19 misschien wel naar een van de meest besproken onderwerpen in het bedrijfsleven. Er zijn zoveel […]
Voor docenten in het Hoger Onderwijs hebben Coosto en Upstream de lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs ontwikkeld […]
‘Een klap in het gezicht’ noemde André Rouvoet, voorzitter van de overkoepelende GGD-organisatie GGD-GHOR, de datadiefstal door twee GGD-medewerkers. Daarmee […]
2 reacties
Ook het NRC had gisteren een kort interview met Charles Leadbeater. Daarin gaat Leadbeater in op de invloed van de creatieve consument op bedrijven. Hij heeft het daarbij over de 4 C’s: Contribute, Connect, Collaboration en Create (hetgeen in het verlengde ligt van de verschillende co-creatie stromingen).
Ook John Knieriem heeft een kort stukje hierover op Dutchcowboys evenals Richard Puyt op Innovatief Organiseren en studente Leonie Verhulst op haar weblog. Verder nog weinig gelezen over de aanwezigheid van Leadbeater in Arnhem.