Blog:

Upstream 2.0

door Marco Derksen op

Upstream 2.0

Nog een paar weken en dan neem ik een rustperiode van twee maanden. Enerzijds omdat mijn kinderen dan vakantie hebben en mijn vriendin sinds kort weer zo goed als full-time werkt. Anderzijds ook om de volgende stap te zetten met Upstream.

Ruim twee jaar geleden ben ik het bedrijfje zonder plan van aanpak gestart. Marketingfacts was eigenlijk het enige concrete projekt dat ik toen had. Inmiddels is Upstream uitgegroeid tot een vergaarbak van aktiviteiten varierend van deelname in startups (zoals Blogads, BlogResearch, Boomr, Eventblogs en Foodlog) tot diverse bestuurs- en opleidingsaktiviteiten (zoals IAB, HAN en VPRO).

Het is inmiddels duidelijk dat ik struktuur moet aanbrengen in mijn aktiviteiten en zoals het er nu voorstaat zal Upstream bv de holding worden van drie bv’s: Marketingfacts bv, Upstream Publishing bv en Upstream Advies bv. De eerste is duidelijk en betreft mijn meerderheidsaandeel in Marketingfacts bv (ilse media bv heeft een aandeel van 25 procent). Vervolgens zal ik al mijn aktiviteiten en aandelen in startups

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact