Blog:

Uitgeven in een evoluerend medialandschap

door Marco Derksen op

Uitgeven in een evoluerend medialandschap

Philip Alberdingk Thijm, directeur van de FD Mediagroep (o.a. Het Financieel Dagblad en Business News Radio, BNR) over het uitgeven in een evoluerend medialandschap: [quote][i](...) De krant is het traditionele sterrenrestaurant, internet en mobiel zijn de snack en de cola voor onderweg en de wekker- en autoradio vormen het denkbeeldige ontbijt. Het vierde medium is volgens FD Mediagroep niet, zoals veel uitgevers menen, de digitale televisie. Nee, het vierde medium vormen de 'events', bijeenkomsten waar FD Mediagroep de lezers, luisteraars en internetters ontmoet. (...)[/i][/quote] Bron: Planet (via:r-win)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact