The Future of Communities


Wat is de stand van webcare anno 2020?
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]
The Future of Communities
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]
Voor docenten in het Hoger Onderwijs hebben Coosto en Upstream de lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs ontwikkeld […]
‘Een klap in het gezicht’ noemde André Rouvoet, voorzitter van de overkoepelende GGD-organisatie GGD-GHOR, de datadiefstal door twee GGD-medewerkers. Daarmee […]
3 reacties
Lode Broekman verwijst op Marketingfacts toevallig vandaag naar een interessante co-created whitepaper: Help, de consument praat terug. Eén van de aandachtspunten in de paper is ‘Hoe zorg je dat er een community rondom jouw product of dienst ontstaat?’
In het kader van trends voor de toekomst van communities wil ik graag verwijzen naar een artikel dat ik heb geschreven op basis van mijn scriptie over Hyves: http://sync.nl/over-hyvers-en-the-networked-individual/
Zie nu pas je reactie Hanneke; dank voor de link, zal me eens verdiepen in je scriptie-onderzoek!