Blog:

Social Advertising Intelligence

door Marco Derksen op

Social Advertising Intelligence

Gisteren hield ik een korte presentatie op de Nationale Marketingdag over 'social networks: kansen voor adverteerders' (pdf). Kern van de boodschap (ik hoop dat die ook is overgekomen bij de toehoorders in de zaal), is dat sociale netwerken goede kansen bieden voor adverteerders. Echter, dat betekent wel dat adverteerders op een andere manier leren communiceren met hun relaties dan dat ze nu gewend zijn. Geen banners en ongewenste spam (om maar een paar voorbeelden te noemen), maar het bieden van relevante informatie op het juiste moment waarbij, als de consument dat wil, ook een dialoog met en tussen consumenten kan plaatsvinden. Dat betekent o.a. dat adverteerders vooral ook moeten leren luisteren! Een paar relevante verwijzingen in mijn presentatie:

1 reactie

Profielfoto
Paul Hottinga op schreef:

Duidelijke en verhelderende presentatie. Het bevestigde nogmaals mijn eigen beeld.

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1262)
Contact