De klant echt in beeld is Social Service anno 2016

door Arne Keuning op

De klant echt in beeld is Social Service anno 2016

Op 1 december 2016 vindt de derde editie van het Social Service Congres plaats in de Kom in Nieuwegein. Het thema voor komende Social Service Congres 2016 is 'hoe je de klant echt in beeld kunt brengen' en daarmee op maat gesneden social service kunt bieden op elk moment in de customer journey.

Start met luisteren

Echte social service kun je alleen bieden als je de wensen, behoeften en contactmomenten van je klant goed in beeld brengt. Start met luisteren. Richt je daarbij op het succesvol gebruik van jouw product of dienst door je klanten en niet alleen op klachten en het beschermen van je reputatie.

Gebruik inzichten en stem echt af

Gebruik inzichten uit vastgelegd klantcontact, maar ook uit verzamelde data om je klant beter te helpen. Zet technologie in om vragen van klanten te herkennen en proactief te beantwoorden via social media, maar ook via 1 op 1 contact via Facebook Messenger, WhatsApp, eigen app en/of chat. Stem echt af op de persoonlijke behoefte van je klant en voorkeurskanaal.

Sprekers Social Service Congres & Cases

De eerste spreker van het Social Service Congres 2016 is bekend. Dirk Jan Zwartveld, Customer Experience Manager bij KNIPPR, komt zijn ervaringen en leerpunten bij het opzetten en uitvoeren van social service bij KNIPPR vertellen. KNIPPR biedt kabelvrije interactieve TV voor op je smartphone, tablet, computer of televisie en is maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. In zijn praktijkcase vertelt hij o.a. over de keuzes en tools die het mogelijk maken om de KNIPPR-klant zo goed en persoonlijk mogelijk te helpen. En hij neemt zijn servicecollega’s mee om te laten zien hoe service bij KNIPPR wordt gedaan.

Heb jij de klant echt in beeld?

Bezoek vanaf eind augustus 2016 de speciale website voor het Social Service Congres 2016 met alle sprekers en nieuws over het congres. Ook volgt binnenkort een speciale aanbieding!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Arne Keuning is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (100)
Contact