De klant echt in beeld is Social Service anno 2016
Start met luisteren
Echte social service kun je alleen bieden als je de wensen, behoeften en contactmomenten van je klant goed in beeld brengt. Start met luisteren. Richt je daarbij op het succesvol gebruik van jouw product of dienst door je klanten en niet alleen op klachten en het beschermen van je reputatie.
Gebruik inzichten en stem echt af
Gebruik inzichten uit vastgelegd klantcontact, maar ook uit verzamelde data om je klant beter te helpen. Zet technologie in om vragen van klanten te herkennen en proactief te beantwoorden via social media, maar ook via 1 op 1 contact via Facebook Messenger, WhatsApp, eigen app en/of chat. Stem echt af op de persoonlijke behoefte van je klant en voorkeurskanaal.
Sprekers Social Service Congres & Cases
De eerste spreker van het Social Service Congres 2016 is bekend. Dirk Jan Zwartveld, Customer Experience Manager bij KNIPPR, komt zijn ervaringen en leerpunten bij het opzetten en uitvoeren van social service bij KNIPPR vertellen. KNIPPR biedt kabelvrije interactieve TV voor op je smartphone, tablet, computer of televisie en is maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. In zijn praktijkcase vertelt hij o.a. over de keuzes en tools die het mogelijk maken om de KNIPPR-klant zo goed en persoonlijk mogelijk te helpen. En hij neemt zijn servicecollega’s mee om te laten zien hoe service bij KNIPPR wordt gedaan.
Heb jij de klant echt in beeld?
Bezoek vanaf eind augustus 2016 de speciale website voor het Social Service Congres 2016 met alle sprekers en nieuws over het congres. Ook volgt binnenkort een speciale aanbieding!