Blog:

Snuffelen aan nieuwe praatpaal van bedrijven

door Marco Derksen op

Snuffelen aan nieuwe praatpaal van bedrijven

In Amerika al heel gewoon: keuvelen met de ceo. Daar zijn corporate blogs al een populair instrument voor externe communicatie. Nederlandse bedrijven snuffelen wel aan de nieuwe praatpaal, maar schrikken nog terug voor de nieuwe openheid. Dit is de opening van een artikel van Richard Smit in Het Financieele Dagblad eerder deze week.

Jonathan Schwartz is een fanatieke blogger. Hij is ook de tweede man van Sun Microsystems. Op zijn internetdagboek schrijft hij snedige stukjes. De ene keer over een theatrale productintroductie, dan weer over de hoge energieprijzen. Met zijn openhartige en brutale stijl weet hij een publiek van honderdduizenden te trekken.

Waarom de topman zoveel tijd stopt in een hobby voor techno-freaks, is best te begrijpen. ‘Het is een effici

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact