Rondom 10 over Infostress
Ik heb de video ook op Marketingfacts gezet om te kijken of we daar de online discussie kunnen voeren die eigenlijk gisteren in de studio had moeten plaatsvinden.
Rondom 10 over Infostress
Ik heb de video ook op Marketingfacts gezet om te kijken of we daar de online discussie kunnen voeren die eigenlijk gisteren in de studio had moeten plaatsvinden.
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]
In november 2020 spraken Geeske te Gussinklo en Marco Derksen elkaar over digitale transformatie in klantcontact tijdens de talkshow op het KSF Jaarcongres […]
De afgelopen maanden zijn veel organisaties druk bezig geweest met (digitale) verandering, zo ook gemeenten. Het vereiste flexibiliteit van organisaties […]
1 reactie
Interessant. Mijn collega Jaap Bloem heeft hier ook al meerdere malen over gefilosofeerd op FW. Zie http://www.frankwatching.com/archive/2008/07/30/8hands-mobile-nieuw-dieptepunt-in-webdolheid/ en http://www.frankwatching.com/archive/2008/07/09/rss-hel-ruis-signalen/
Dit gaat een hot topic worden de komende tijd.