Blog:

Real-Time Marketing & PR

door Marco Derksen op

Real-Time Marketing & PR

Morgen ben ik een van de sprekers op het Mobillion Fresh Media Event. Samen met Marlou van Campen van het Wereld Natuur Fonds (WNF) zit ik het panel dat zich zal buigen over de vraag welke impact social media heeft op (communicatie)beleid, werving en reputatiemanagement? Welke kansen en gevaren liggen er? Laten we beginnen met een aantal belangrijke trends die we op dit moment zien. Het consumentengedrag is met de komst van internet veranderd. Informatie is altijd en overal beschikbaar (vaak gratis) en de consument bepaalt in toenemende mate hoe, waar en wanneer hij deze informatie consumeert (consument zit achter het stuur). Dit betekent een enorme uitdaging voor overheid, uitgevers en adverteerders. Want hoe bereik je nu nog de consument? Een tweede belangrijke trend is dat de communicatie(tools) een http://www.davidmeermanscott.com/real-time-marketing.html http://www.webinknow.com/2010/11/real-time.html

http://mashable.com/2010/06/15/gatorade-social-media-mission-control/
http://www.web-strategist.com/blog/2010/10/14/social-media-mission-control-the-contact-center-must-evolve-socialsupport/

http://twitter.com/#!/jowyang/status/26593888196

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1315)
Contact