Piet-Hein Verberne

Interim manager digital & strategisch adviseur

Piet-Hein is een ervaren interim manager digital & strategisch adviseur die altijd kijkt naar pragmatische oplossingen. Hij heeft veel ervaring met organisatieveranderingen in digitale marketing omgevingen en richt zich met name op digitale strategie en transformaties.

Bij toonaangevende bedrijven in uiteenlopende sectoren heeft hij mogen adviseren én begeleiden waaronder NBTC Holland Marketing ,Tikkie, Delta Lloyd, Praxis, MoneYou, KRO-NCRV en ABN AMRO. Zo heeft Piet-Hein als adviseur en rechterhand van de Chief Digital Officer (CDO) van ABN AMRO retail gewerkt. Hierbij heeft hij de opbouw van de afdeling Digital Banking en digitale transformatie van de bank helpen realiseren.

Daarnaast is Piet-Hein is docent digitale transformatie bij de postdoctorale opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap van Beeckestijn Business School.

Piet-Hein is zijn loopbaan gestart als management consultant bij Capgemini Consulting en bij Paul Postma Marketing Consultancy.

Als strategisch sparringpartner voor het management en de directie verzamelt Piet-Hein zoveel mogelijk informatie over de betreffende organisatie om vanuit zijn expertise een realistische strategie te formuleren. Op deze wijze helpt hij organisaties bestaande business te digitaliseren en nieuwe digitale businessmodellen te introduceren.

Als interim manager helpt Piet-Hein met de realisatie / implementatie van de gekozen strategie door de processen, werkwijzen en competenties te optimaliseren.

Zijn passie? Complexe problematiek vertalen naar pragmatische oplossingen.

 

Neem contact op

Vul onderstaand formulier in om een bericht te sturen naar Piet-Hein Verberne. Gegevens worden niet opgeslagen voor andere doeleinden.

Piet-Hein Verberne - Interim Manager Digital en Strategisch Adviseur
Bekijk alle blogs (1403)
Contact