Charel van Dam

Allround marketing manager en adviseur

Charel is een allround marketing manager en adviseur met een specialisatie in digitale media. Als manager van online marketing en e-commerce teams heeft hij binnen meerdere organisaties digitale marketing capaciteiten succesvol opgebouwd, getransformeerd en verankerd in de totale marketingstrategie en activiteiten.

Zijn passie voor reizen bracht hem al over de hele wereld en mede daarom werkt hij graag in de reisbranche, zoals voor KLM en Amsterdam Marketing (I amsterdam). Voor NBTC Holland Marketing werkte hij onder meer vanuit New York en Tokyo. Hij was verantwoordelijk voor een van de eerste blogger trips in 2006 en realiseerde meerdere Webbee nominaties en honors voor online initiatieven. Ook is hij regelmatig spreker of MC bij congressen in de reisindustrie.

De retail industrie is hem van huis uit met de paplepel ingegoten en heeft bij HEMA verdere verdieping gekregen op het gebied van e-commerce.

De opkomst en groei van digital heeft hij in de praktijk meegemaakt en is enthousiast over de mogelijkheden die het biedt op gebied van data en innovatie. Hij is in te zetten voor digitale transformatie trajecten, het managen van (online) marketing afdelingen, website redesign en migratie projecten, content marketing, marketing strategie, e-commerce en online campagnes.

Charel is een creatieve en resultaatgerichte bouwer die graag op integrale manier kijkt naar marketingoplossingen om doelen te realiseren. In zijn vrije tijd loopt hij hard, droomt hij van faam als meubelmaker en denkt hij altijd na over de bestemming van zijn volgende reis.

 

Contactgegevens

Vul onderstaand formulier in om een bericht te sturen naar Charel van Dam. Gegevens worden niet opgeslagen voor andere doeleinden.

Charel van Dam
Bekijk alle blogs (1403)
Contact