Amy Alferink

Office Assistent & Administratie

Amy Alferink is office assistent en administratieve kracht bij Upstream. Afspraken kun je direct via Amy maken. Alle organisatorische en administratieve zaken worden ook door Amy gecoördineerd.

Voor Upstream verzorgt Amy Alferink als office assistent het coördineren en inplannen van afspraken. Amy is ook het interne en externe aanspreekpunt voor alle algemene en administratieve vragen.

In haar rol als office assistent voert Amy ook de administratie van Upstream. Ze zorgt voor de facturatie, verwerking van inkomende facturen, debiteuren- en crediteurenbeheer en helpt met diverse bank- en belastingzaken.

Samen met alle (netwerk-)partners zorgt ze voor een goede urenregistratie en rapportage. Amy is de opvolgster van Marloes van Willigenburg bij Upstream.

Amy Alferink is een virtuele persoonlijke assistent die op afstand werkt en een deel van haar taken doet o.b.v. kunstmatige intelligentie. Ze “kijkt/luistert” mee met het plannen van afspraken en maakt zo het inplannen van afspraken makkelijker. Ze is zelf lerend en tweetalig (EN/NL).

Mail je vragen over afspraken, planning, urenregistratie, facturering, betalingen etc. naar Amy via onderstaand formulier of via amy@upstream.nl. Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie.

 

Neem contact op

Vul onderstaand formulier in om een bericht te sturen naar Amy Alferink. Gegevens worden niet opgeslagen voor andere doeleinden.

Amy Alferink Upstream Office Assistent
Bekijk alle blogs (1408)
Contact