KSF Jaarcongres 2019 – Firestarter

Kunstlinie Almere Almere

Firestarter, dat is de titel van het aanstaande KSF Jaarcongres 2019. In het contactcenter beginnen veel innovaties op het gebied van […]

Online workshop ‘Voice Assistent’

Freo Vestdijk 51, Eindhoven

Voice Assistant Wat is een voice-assistent, waarom zou je ermee starten en wat kan het opleveren voor jouw (klantcontact)organisatie? Tijdens […]

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Online

Effecten op klantcontact Hoe ga jij als klantcontactverantwoordelijke om met de effecten van de coronacrisis op klantcontact? Hoe groot is […]

Gratis

Webinar: Stand van Webcare 2020

Online

Stand van Webcare 2020 Digitaal klantcontact 2020: wat is de stand van zaken? Hoe richten klantcontactorganisaties webcare en andere vormen […]

Gratis

Webinar: Leiderschap

Online

Leiderschap Thuiswerken, samenwerken en overleggen in een virtuele omgeving… ineens was thuiswerken heel normaal. Wat is de impact op de […]

KSF Jaarcongres 2020

Online

In dit bijzondere jaar wordt het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier georganiseerd: een interactieve talkshow online, speciaal voor klantcontactprofessionals! […]

HR & digitalisering : KSF Congres

Digitalisering in HR Hoe zorg je voor betrokkenheid, vitaliteit en verbondenheid? Een relevanter thema dan ooit, in deze periode waarin […]

Social dilemma: Social service en privacy

Utrecht

Wie de Netflix-film The Social Dilemma heeft gezien, kent ook de uitdagingen rondom de inzet van sociale klantcontactkanalen m.b.t. ethiek […]

Gratis

Workshop roadmap datadriven klantcontact

Online

Klantcontact Op steeds meer plekken in de organisatie wordt data verzameld: van traditionele data op het gebied van gesprekslogging naar […]

Gratis

KSF Jaarcongres 2021

Theater De Spiegel

Grote ontwikkelingen als datagedreven werken, digitalisering van klantcontact, selfservice en AI veranderen de manier waarop we contact met elkaar en […]

€99

Hoe houden we teams vitaal en betrokken?

Online

Thuiswerken, voor sommigen een zegen, voor anderen een vloek. Vooral in de donkere wintermaanden blijkt dat het voor veel professionals […]

Gratis

Van afdeling naar cultuuraanjager

Hoofdkantoor Jumbo Rijksweg 15, Veghel

Jumbo is hard op weg één van de meest klantgerichte bedrijven van Nederland te worden. Een doelstelling waar we allemaal […]

Gratis

Van klantcontact naar klantbediening

Koetshuis Doorn Driebergsestraatweg 27, Doorn

Samenwerking Een goede samenwerking tussen de klantenservice en afdeling marketing is een onmisbare schakel binnen iedere organisatie. In werkelijkheid blijkt […]

KSF Jaarcongres 2022

Gooiland Hotel Hilversum

De KSF, haar leden en een brede achterban hebben in 2020 uitgebreid nagedacht en gesproken over de waarde van klantcontact. […]

€349
Contact