Blog:

Open source marketingexperiment InterRail

door Marco Derksen op

Open source marketingexperiment InterRail

Eurail.com heeft als organisatie nog beperkte ervaring heeft met online marketing en heeft in zijn huidige vorm beperkte capaciteit voor het verder vorm geven van een recent gelanceerde campagne voor InterRail. In samenwerking met Marketingfacts is nu een open source marketing-experiment gestart. Ben uiteraard benieuwd naar het resultaat!

2 reacties

Beantwoord

Hoi Marco,

Nogmaals bedankt voor alle support. Het is wat mij betreft nu al een zeer leerzaam traject geworden. Er is allerlei input losgekomen en onder de prettige druk van de kritische MF lezers vormt dit een redelijk scherp beeld van hoe we verder moeten.

De komende dagen zal ik dit beeld trachten weer te weerspiegelen in de wiki (http://interrail-opensourcemarketing.wetpaint.com/).

Waar relevant zal ik ook statistieken gaan plaatsen, ik ben benieuwd of dit nog tot nieuwe discussiestof gaat leiden.

Groeten,

– Stephan

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact