Blog:

Online Word-of-Mouth Marketing (3)

door Marco Derksen op

Online Word-of-Mouth Marketing (3)

Zojuist is het ochtenddeel en de lunch van het Word-of-Mouth Marketing Seminar van Focus afgesloten. Frank, Bertrand en Polle zaten in de zaal en zullen het seminar verslaan op hun weblogs. Mijn presentatie over online word-of-mouth staat sinds gisteren online. Moet eerlijk zeggen dat het ochtendprogramma niet erg sterk was (met uitzondering van de case van TomTom). Wellicht heb ik me daardoor te veel laten leiden waardoor ook mijn presentatie niet goed uit de verf kwam. Misschien ben ik ook wel een beetje presentatiemoe. De afgelopen maanden gemiddeld 2-3 keer per week een presentatie is echt te veel van het goede. De komende periode zal ik dan ook niet meer ingaan op uitnodigingen maar ga ik eerst eens nadenken hoe ik hier volgend jaar mee om wil gaan. Waarschijnlijk wat minder frequent met een iets hoger tarief zodat ik ook de kwaliteit kan blijven waarborgen. Ga zo maar weer eens terug de zaal in ;-)

1 reactie

Kreeg net de evaluatie binnen van het congres. Het gehele congres kreeg een 7,6 als beoordeling. Mijn presentatie werd samen met die van Harmen Treep (TomTom) en Jeroen de Bakker (Viral Marketing) als één van de betere beoordeeld. Toch leuk om te horen!

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1407)
Contact