Blog:

Nieuwe Media @ HAN (9)

door Marco Derksen op

Nieuwe Media @ HAN (9)

Afgelopen vrijdag hebben we tijdens het college nieuwe media niet zoals gepland webanalytics verder uitgewerkt, maar hebben we uitgebreid stilgestaan bij de online middelenmix. Wanneer zet je nu welk online middel in en met welke doelstelling? We zijn daarbij uitgegaan van de volgende 4 mogelijke doelstellingen: [i]branding[/i], [i]traffic[/i], [i]sales[/i] en [i]loyaliteit[/i]. De bovenstaande tabel is het compromis waar de studenten uiteindelijk zelf mee zijn gekomen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

1 reactie

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1315)
Contact