NHM lanceert Jij Maakt Geschiedenis


Corona, de grootste digitale trainingscursus ooit
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]
NHM lanceert Jij Maakt Geschiedenis
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]
De meme “Who led the digital transformation of your company?’’ met als antwoord ‘’COVID-19’’ heb je ongetwijfeld meerdere malen voorbij […]
In november 2020 spraken Geeske te Gussinklo en Marco Derksen elkaar over digitale transformatie in klantcontact tijdens de talkshow op het KSF Jaarcongres […]
5 reacties
Een prima begin als je het mij vraagt! 😉
En inderdaad “to be continued”…
Ik ben trots op ons, Marco, bedankt voor de prettige samenwerking so far!
Ik sluit me aan bij Erwin, de combinatie Eight/Marco/Gerjanne werkt als een trein en ik ben echt onder de indruk van de snelheid, professionaliteit en gerichtheid van werken, en ook dat het gewoon leuk is met jullie te mogen samenwerken!
Heel erg bedankt.
De samenwerking met jullie allen voelt als een feestje. Samen mooie plannen maken & uitvoeren; als dat werken is, kan ik er geen genoeg van krijgen :o)
NHM linkt trouwens door naar Arnhem Direct… vleiend, maar vast niet de bedoeling ;o)
@Gerjanne: dank, inmiddels link aangepast!