Met een weblog naar de top


Interview KSF: Digitale transformatie in klantcontact
In november 2020 spraken Geeske te Gussinklo en Marco Derksen elkaar over digitale transformatie in klantcontact tijdens de talkshow op het KSF Jaarcongres […]
Met een weblog naar de top
In november 2020 spraken Geeske te Gussinklo en Marco Derksen elkaar over digitale transformatie in klantcontact tijdens de talkshow op het KSF Jaarcongres […]
De meme “Who led the digital transformation of your company?’’ met als antwoord ‘’COVID-19’’ heb je ongetwijfeld meerdere malen voorbij […]
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]
10 reacties
Toch zeker een felicitatie waard! Bij deze. Ik vind het een helder verhaal en het was een mooie verrassing toen ik vanmorgen de krant scande tijdens het rondje hondje. Wanneer houd je open dag?
Leuk artikel Marco, net uitvergroot via Flickr gelezen :), gefeliciteerd!
Koning OK, maar “gebaseerd op mazzel” is dan ook weer heel bescheiden… Leuk!
Mooi artikel en goed gedaan! En ik begrijp nu opeens ook het thema van Sonsbeek 2008 ‘Grandeur’ 😉
Leuk artikel en mooie doorkijk naar de start en opbouw van Marketingfacts en het Arnhemse kantoor.
Is het stuk nog ergens als PDF te vinden?
Overigens als kritische noot, vind dat je op de foto wel eng veel op Geert Wilders lijkt…
Dank voor reacties!
@Bas: ga jij eens snel je mond spoelen! 😉 Zal eens kijken of ik pdf ergens kan opsnorren!
mooi verhaal Marco…
leuk interview
Waarom teveel eer? En waarom mazzel? Je werkt er volgens mij hard voor. Die indruk wek je in ieder geval wel.
Hoe dan ook gefelicieerd. Mooie opsteker!