Blog:

Marketing is conversatie

door Marco Derksen op

Marketing is conversatie

Een mooie quote van Bart de Waele (Netlash) over de veranderingen in marketing: [i][quote]Volgens mij zitten we midden in een zeer fundamentele evolutie. Consumenten die tot nu toe met push-marketing bestookt werden (de typische 30-seconden reclamespotjes), keren zich meer en meer af van deze praktijken. De passieve consument verandert in een actieve prosumer - hij wil zelf actief deelnemen. Tegelijkertijd blokkeert hij zowel mentaal ('banner-blindness') als technologisch (Tivo) die push-marketing uit zijn leven. De enige reclame die de prosumer nog zal accepteren, is pull-marketing: reclame die hij zelf actief opzoekt, of waaraan hij zelf actief kan deelnemen. De kern van die evolutie wordt gedragen door de totale integratie van internet in het leven van mensen.[/quote][/i] Had het zelf niet beter kunnen formuleren!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact