Blog:

Mad Men: Portret van de reclamewereld in de jaren 60

door Marco Derksen op

Mad Men: Portret van de reclamewereld in de jaren 60

Volkskrant zet dit weekend flink in op de promotie van Mad Men, een nieuwe Amerikaanse tv-serie van de makers van The Sopranos. Volgens de advertentie laat de tv-serie een geniaal portret zien van de reclamewereld in de jaren zestig. Het laat zien hoe decadent het eraan toe ging in de gouden jaren van de reclame. Het verhaal speelt zich af op een reclamebureau in New York, waar de werksfeer doordrenkt is van rivaliteit, vreemdgaan en alcohol. En waar iedereen nog ouderwets veel rookt. In de VS begint volgende week de re-run van het tweede seizoen. Ik heb zelf net de DVD-box van het eerste seizoen besteld. Ben benieuwd!

3 reacties

Volkskrant rekent (inclusief verzendkosten) €41,90, bij Amazon UK kost het je ruim 16 pond en via iTunes kost je het eerste seizoen slechts $19,99. Ik heb dit keer toch voor Volkskrant gekozen maar het is de moeite waard om even te shoppen lijkt het!

Beantwoord

Beantwoord

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1262)
Contact