Blog:

Luisteren (1)

door Marco Derksen op

Luisteren (1)

In 2003 heeft Albert Heijn door de ontwikkelingen bij Ahold een zwaar jaar gehad. Er was een klantenboycot. Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn, hierover in Intermediar van deze week: [quote][i]"Ik heb in die tijd veel klanten gehad die geen boodschappen meer bij ons wilden doen. Dan merk je hoe belangrijk het is om te horen wat er leeft. Stel de klant centraal in alles wat je doet, is dan ook ons motto. Vraag je bij alles af: is het in het belang van de klant? En luister naar de signalen van klanten. Alleen dan kun je succesvol zijn. Vorig jaar zijn we een programma begonnen waarbij medewerkers een klant hebben geadopteerd. Met deze klant hebben zij boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en vooral veel gepraat. Klanten hebben mij en het bedrijf weer even met beide benen op de winkelvloer gezet."[/i][/quote] Zou Albert Heijn ook al luisteren naar wat de klanten in de blogosfeer hebben te zeggen?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact