Blog:

Join the Conversation (Joseph Jaffe)

door Marco Derksen op

Join the Conversation (Joseph Jaffe)

Joseph Jaffe, marketing consultant en auteur van 'Life After the 30-Second Spot' verwierf faam toen hij begin 2005 een prachtige 'commercial' maakte naar aanleiding van Tiger Woods prestatie bij de Masters. Recentelijk is zijn tweede boek 'Join the Conversation' (zie ook: jaffejuice.com) uitgekomen. Jaffe gaat daarin verder op het veranderende medialandschap. Een medialandschap waarin [i]zenden[/i] steeds minder werkt en waarbij [i]de conversatie[/i] steeds belangrijker wordt. Het boek biedt niet veel nieuwe inzichten. Wel geeft Jaffe tal van praktijkvoorbeelden die hij voorziet van commentaar. Aardig zijn de modellen die Jaffe presenteert, zoals het many-to-many model, de 6 C's (consumer, content, context, customization, community, commerce en conversation) en de nieuwe manier waarop hij de influencers conceptualiseert. Ter illustratie een al wat oudere 3-delige video waarin we Joseph Jaffe in gesprek zien met Jo Caudron waarin ze spreken over de toekomst van media, het centrale thema in het werk van Jaffe.

Joseph Jaffe on the media future (part 2)

Joseph Jaffe on the media future (part 3)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact