Blog:

Innovating In A Consumer-Driven World

door Marco Derksen op

Innovating In A Consumer-Driven World

Op 27 en 28 september organiseerde Forrester Research, Inc. het Consumer Forum 2005 met als thema consumentgedreven innovatie. Charlene Li, de bloggende Principal Analyst van Forrester, heeft op haar weblog een overzicht en links naar de videopresentaties. Absolute aanrader!

Chris Charron: “Innovating In A Consumer Driven World” (8 min. 43 sec.)
Companies must tap into the power of consumer-to-consumer communication by adopting a “consumer-focused innovation” approach in which consumers play an active role in products, services, experience design, and marketing.
http://www.cramereventmedia.com/videoviews/videoView.aspx?videoViewID=86

Charlene Li: “Social Computing — Bubble or Big Deal?” (29 min. 38 sec.)
Find out how companies can tap into new technologies such as blogs, RSS, viral marketing, and podcasting to develop deeper relationships with consumers

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact