Blog:

IAB Meeting Day

door Marco Derksen op

IAB Meeting Day

Deze week organiseerde IAB Nederland samen met Marketing3 voor het eerst de IAB Meeting Day. Ruim 125 deelnemers zagen presentaties van Andrew Strickman (Ammo Marketing), Paul Seaton (Marvellous Mobile) en een 6-tal parallelsessies over resp. search marketing, game advertising, mobile marketing, online video advertising, word of mouth marketing en interactive tv. Een geslaagde middag waarvoor ik met name Roderick den Daas en Brian Hirman (beide IAB) nogmaals wil danken. In slechts 4 weken tijd is het programma neergezet en zijn de uitnodigingen verstuurd. Voor volgend jaar, als we meer tijd hebben, zou ik nog wat kritischer willen kijken naar de inhoud van de presentaties en moeten we zeker zorgen voor meer interactie met en tussen de deelnemers. Maar zoals gezegd, verder een prima middag!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact