Blog:

Hoe vind je goede online marketeers?

door Marloes van Willigenburg op

Hoe vind je goede online marketeers?

Jarenlange ervaring in het werven van online marketeers, samengevat in anderhalf uur; dat was het thema van de kennissessie op vrijdag 5 april.
Bas v/d Haterd over werving van goede online marketeers

Samen met Marketingfacts organiseerde Upstream een interessante kennissessie voor iedereen die dé tips en trucs wil leren om goede online marketeers te werven. De sessie heeft inmiddels plaatsgevonden.

Ultieme zoektocht naar goede online marketeers

Marketingfacts biedt al jaren met het platform Marketingfacts Jobs de mogelijkheid om te adverteren met vacatures. Wat hebben we in de loop der jaren geleerd als het gaat om het vinden van capabele online marketeers? Hoe stel je een vacature op? En wat is nog meer belangrijk? De geheimen van deze ultieme zoektocht worden onthuld door Bas van de Haterd.

Digitaal Werven van goede online marketeers

Bas is partner van Marketingfacts Jobs en tevens initiatiefnemer van Digitaal-Werven; een jaarlijks onderzoek naar wervingssites en de digitale sollicitatie-ervaring. In de interactieve kennissessie geeft hij inzicht in de lessen die hij geleerd heeft als het gaat om vacatures opstellen, websites inrichten en recruitment via social media.

(R)Evolutie van Werk

Onlangs bracht Bas het boek ‘(R)evolutie van Werk’ uit; over de toekomst van de arbeidsmarkt. In een wereld waarin een 15-jarige jongen een app kan maken die een heel bedrijf naar de rand van de afgrond brengt, zijn oude organisatiemodellen niet meer houdbaar. Het Nieuwe Werken is niet de oplossing voor deze problemen, maar eerder de laatste stuiptrekking van organisaties die gedoemd zijn ten onder te gaan in de kennisrevolutie.

Dit roept veel vragen op. Hoe gaan maatschappelijke trends, zoals de zoektocht naar zingeving, de drang naar duurzaamheid en de opkomst van de prosumer van invloed zijn op de manier waarop we werken en werk organiseren? Welke invloeden zullen internationalisering en digitalisering hebben op ons werk? Wat voor soort organisaties zullen er ontstaan? Hoe motiveren en belonen we mensen straks voor hun werkzaamheden?

In dit boek geeft Bas van de Haterd enkele antwoorden. Hiervoor kijkt hij naar ontwikkelingen in de periferie die aansluiten bij de maatschappelijke trends. Wat zich nu in de periferie bevindt, kan namelijk mainstream worden. De toekomst van werk is al aanwezig, hij is alleen nog niet wijdverspreid.

Talentontwikkeling

Lees ook de blogs over talentontwikkeling, over inspelen op generatie Z en over de digital marketing manager van de toekomst.

1 reactie

Beantwoord

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marloes van Willigenburg is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1406)
Contact