Het Nieuwe Uitgeven volgens Sanoma


Innoveren en vooruitkijken als organisatie
Innoveren en vooruitkijken. Dat is in deze samenleving steeds belangrijker. Maar hoe doe je dat als organisatie? Marco Derksen deelt […]
Het Nieuwe Uitgeven volgens Sanoma
Innoveren en vooruitkijken. Dat is in deze samenleving steeds belangrijker. Maar hoe doe je dat als organisatie? Marco Derksen deelt […]
De meme “Who led the digital transformation of your company?’’ met als antwoord ‘’COVID-19’’ heb je ongetwijfeld meerdere malen voorbij […]
Customer experience expert, auteur en spreker Steven van Belleghem sprak op 23 april 2020 -midden in de coronacrisis- met Jim […]
2 reacties
Goed verhaal, nuttig half uurtje!
Paul Molenaar is een hap lucht die andere mensen nakakelt en niet veel meer heeft gedaan dan links en rechts (overwegend uitgewerkte) concepten kopen met geld van een ander.
Ilse Media en Sanoma hadden zonder Paultje substantieel meer kunnen bereiken voor veel minder geld.