Geslaagde relatiedag bij TUI

door Marloes van Willigenburg op

Geslaagde relatiedag bij TUI

Vrijdag 15 februari 2013 organiseerde Upstream bij TUI Nederland een relatiedag die volledig in het teken stond van webcare. Medewerkers van Cito, Hogeschool Arnhem Nijmegen en Amsterdam Toerisme & Congres Bureau (ATCB) kregen een kijkje in de 'webcare-keuken' van TUI Nederland.

 

In 2011 heeft Upstream de social media strategie voor TUI Nederland uitgewerkt en biedt sinds die tijd ondersteuning bij de invoering van deze strategie. Arne Keuning is vanaf februari 2012 namens Upstream aan het project ‘Implementatie Social Media’ bij TUI Nederland aan de slag gegaan. Afgelopen jaar is er een hoop bereikt, geleerd en uitgeprobeerd om zo te komen tot een optimale inzet van webcare.

Kennis delen  

De relatiedag is bedoeld om kennis te delen met organisaties die aan het begin staan van de invoering van monitoring en webcare. Waar moet je bijvoorbeeld allemaal rekening mee houden voordat je van start gaat, welke doelstellingen zijn van belang en hoe mobiliseer je medewerkers binnen de organisatie om social media te omarmen?

Blog TravelNext

Om een indruk te krijgen van de onderwerpen die aan bod zijn gekomen tijdens de relatiedag, heeft TravelNext Community manager Annelies Hulshof een uitgebreide blog geschreven.

Geïnteresseerd?

Het delen van kennis en ervaringen en leren uit de praktijk blijkt een waardevolle combinatie te zijn. Ook geïnteresseerd in een kijkje in de ‘webcare-keuken‘ en zelf beleven hoe webcare succesvol in te voeren? Neem dan contact op met Arne Keuning.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marloes van Willigenburg is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact