Laden Evenementen

Klantcontact

Op steeds meer plekken in de organisatie wordt data verzameld: van traditionele data op het gebied van gesprekslogging naar het omzetten van telefoongesprekken naar geschreven tekst. Deze enorme berg aan data gaat gepaard met oneindig veel analysemogelijkheden, vaak zonder duidelijk inzicht tot resultaat…

Data

Hoe zet je data om in inzichten en concrete verbeteracties? Waar begin je en hoe zorg je ervoor dat je niet verdwaald in het enorme bos aan mogelijkheden? Welke stappen zijn daarin belangrijk en welke afwegingen maak je? Tijdens deze workshop word je meegenomen in hoe je data kan inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te halen.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Strategisch informatiemanagement
1 aug

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
hybride-klantcontactorganisatie
2 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie

Bekijk evenement:
Veranderkunde
6 sep

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
Contact