- Dit evenement is voorbij.
Webwinkel Vakdagen
Op 7 en 8 juli organiseert Organisatie Groep Zuid de Webwinkel Vakdagen Zomereditie. Het doel van de Webwinkel Vakdagen is om je op een laagdrempelige manier inzicht te bieden voor iedere digitale uitdaging.
Cases
Gedurende deze dagen zijn er 8 zalen waarin je concrete cases van de learnings en successen van collega digital commerce professionals bij kunt wonen. Topics die aan bod komen, zijn onder andere:
- Marketing Automation & e-mail
- User Experience & CRO
- Platform Economy & Marketplaces
- Strategy & Growth
- Marketing & Online Advertising
- Fulfillment
Er zijn sessies van o.a. Verf.nl, Ledstores, Doorb, PostNL, 1-2-Taste, Nationale Nederlanden, Micazu, Kaufland en Snowcountry. En hier komen nog veel meer interessante cases bij!
Digitale transformatie
De pandemie, en de daarmee samenhangende maatregelen, hebben verregaande consequenties gehad voor alle sectoren. Iedereen heeft de impact gevoeld. Eén van de belangrijkste gevolgen is dat digitale plannen en ambities in een stroomversnelling zijn geraakt. Digital Commerce bewees zich als essentieel voor iedere organisatie. Retailers, dienstverleners en producenten die direct aan consumenten verkopen, versnelden de digitale transformatie van hun organisatie. Zowel B2C als B2B organisaties zetten meer dan ooit in op het introduceren of verbeteren van digitale kanalen.
Online succes
Net zoals altijd bieden de Webwinkel Vakdagen dus een compleet overzicht van oplossingen die je nodig hebt voor (blijvend) online succes. Uiteraard wel op een veilige manier en volgens de richtlijnen van het RIVM.
Er staan tientallen e-commerceleveranciers klaar om jou te adviseren. Zij bieden ervaringen, inzichten en hands-on oplossingen waarmee jij direct aan de slag kunt: van marketingoplossingen en webshopsoftware tot aan e-commerce platforms en Payment System Solutions.
Bekijk hier het programma en de sprekers en meld je aan!