Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Stand van Webcare 2020

Digitaal klantcontact 2020: wat is de stand van zaken? Hoe richten klantcontactorganisaties webcare en andere vormen van digitaal klantcontact in? Hoe ziet de toekomst eruit van digitaal klantcontact? Wat is de impact van COVID-19 op webcare en digitaal klantcontact bij organisaties?

Tijdens dit webinar Stand van webcare 2020 hoor je daarover en worden de onderzoeksresultaten van het rapport ‘Stand van Webcare 2020’ gedeeld.

Impact corona en toekomst digitaal klantcontact

Arne Keuning, expert in social service vertelt over de impact van COVID-19 op en de toekomst van digitaal klantcontact. COVID-19 bracht een toename van het aantal vragen aan organisaties via social media en andere digitale kanalen zoals live-chat met zich mee. Wat is daarvan de impact op de dienstverlening en hoe speel je daarop in? En wat is de toekomstvisie van verschillende klantcontactorganisaties op digitaal klantcontact?

Webinar stand van webcare 2020

Ben je benieuwd naar de ontwikkelingen op het gebied van social service en digitaal klantcontact? Kom dan (als KSF-lid) naar dit webinar en laat je inspireren. Bovendien is er ruimte om in gesprek te gaan met vakgenoten: alleen weten we samen, maar samen weten we meer.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Informatie en ICT
1 mrt

Door Academy for Information & Management in

In-company leertafel; Informatie en ICT voor managementteams

Bekijk evenement:
Customer Experience
3 mrt

Door Beeckestijn Business School in

Richting geven aan CX in een internationale context

Bekijk evenement:
Digitalisering
4 mrt

Door Nyenrode Business Universiteit in

Masterclass Digitaal leiderschap bij de overheid

Bekijk evenement:
Contact