Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Stand van Webcare 2020

Digitaal klantcontact 2020: wat is de stand van zaken? Hoe richten klantcontactorganisaties webcare en andere vormen van digitaal klantcontact in? Hoe ziet de toekomst eruit van digitaal klantcontact? Wat is de impact van COVID-19 op webcare en digitaal klantcontact bij organisaties?

Tijdens dit webinar Stand van webcare 2020 hoor je daarover en worden de onderzoeksresultaten van het rapport ‘Stand van Webcare 2020’ gedeeld.

Impact corona en toekomst digitaal klantcontact

Arne Keuning, expert in social service vertelt over de impact van COVID-19 op en de toekomst van digitaal klantcontact. COVID-19 bracht een toename van het aantal vragen aan organisaties via social media en andere digitale kanalen zoals live-chat met zich mee. Wat is daarvan de impact op de dienstverlening en hoe speel je daarop in? En wat is de toekomstvisie van verschillende klantcontactorganisaties op digitaal klantcontact?

Webinar stand van webcare 2020

Ben je benieuwd naar de ontwikkelingen op het gebied van social service en digitaal klantcontact? Kom dan (als KSF-lid) naar dit webinar en laat je inspireren. Bovendien is er ruimte om in gesprek te gaan met vakgenoten: alleen weten we samen, maar samen weten we meer.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact